Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Social media w służbie e-handlu

Zwykło się mówić: „Nie ma cię na Facebooku – nie istniejesz”. Analogicznej odpowiedzi udzielą zwolennicy innych popularnych serwisów społecznościowych. Czy to samo dotyczy firm prowadzących sprzedaż przez internet? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Jedno jest jednak pewne – media społecznościowe stawiają e-handlowców w świetle nowych możliwości, które wykorzystane w odpowiedni sposób mogą przynieść realne korzyści.

Social media w służbie e-handlu

Czas czytania: ok. 14 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie możliwości czekają na właścicieli e-sklepów w mediach społecznościowych,
  • które funkcje popularnych serwisów społecznościowych – Facebooka, Pinteresta, Instagrama i Twittera – będą dobrym wsparciem dla działalności sprzedażowej w internecie,
  • które serwisy i w jaki sposób pozwolą znaleźć i dotrzeć do potencjalnego klienta.
Zwykło się mówić: „Nie ma cię na Facebooku – nie istniejesz”. Analogicznej odpowiedzi udzielą zwolennicy innych popularnych serwisów społecznościowych. Czy to samo dotyczy firm prowadzących sprzedaż przez internet? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Jedno jest jednak pewne – media społecznościowe stawiają e-handlowców w świetle nowych możliwości, które wykorzystane w odpowiedni sposób mogą przynieść realne korzyści.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.