Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Spójna komunikacja w social mediach jako element strategii omnichannel

Niezaprzeczalnie wzrosły dziś standardy obsługi klienta, a razem z nimi wymagania odbiorców względem marek. Podejście na zasadzie „wystarczy, że jestem – klient sam do mnie przyjdzie” stało się obecnie nie tylko „przeterminowane”, ale wręcz niedopuszczalne. Wraz z tymi zmianami wydłużyła się też droga do zakupu, którą dzień w dzień przechodzi klient. Dlatego aby maksymalnie ułatwić mu ten proces, powinniśmy być wszędzie tam, gdzie konsument ma styczność z naszym brandem.

Spójna komunikacja w social mediach jako element strategii omnichannel

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • o wpływie mediów społecznościowych na ogólną strategię marketingową,
  • czym charakteryzuje się komunikacja w social mediach,
  • jakie korzyści daje uwzględnienie mediów społecznościowych w strategii omnichannel.
Niezaprzeczalnie wzrosły dziś standardy obsługi klienta, a razem z nimi wymagania odbiorców względem marek. Podejście na zasadzie „wystarczy, że jestem – klient sam do mnie przyjdzie” stało się obecnie nie tylko „przeterminowane”, ale wręcz niedopuszczalne. Wraz z tymi zmianami wydłużyła się też droga do zakupu, którą dzień w dzień przechodzi klient. Dlatego aby maksymalnie ułatwić mu ten proces, powinniśmy być wszędzie tam, gdzie konsument ma styczność z naszym brandem.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.