Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Strach przed filtrami wyszukiwarki Google

Jednym z efektywnych narzędzi budowania popularności serwisu internetowego jest wyszukiwarka. Nie bez powodu mówi się: nie ma Cię w wyszukiwarce – nie istniejesz. Warto pamiętać, że pojawienie się witryny w wynikach wyszukiwania nie jest trudne, jednak zajęcie przez nią wysokich pozycji wiąże się z grą według określonych reguł. Często wśród właścicieli serwisów internetowych pojawia się pokusa pójścia na skróty, ale czy warto się jej oprzeć? Co tak naprawdę grozi witrynie za złamanie zasad ustalonych przez Google’a? I czy takie ryzyko może się opłacić?

Strach przed filtrami wyszukiwarki Google

Czas czytania: ok. 12 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie kary są najczęściej stosowane przez Google’a,
  • czego dotyczą najpopularniejsze aktualizacje algorytmów Google’a,
  • jak usunąć filtr ze strony internetowej,
  • na co zwracać uwagę, aby uchronić serwis od filtrów.
Jednym z efektywnych narzędzi budowania popularności serwisu internetowego jest wyszukiwarka. Nie bez powodu mówi się: nie ma Cię w wyszukiwarce – nie istniejesz. Warto pamiętać, że pojawienie się witryny w wynikach wyszukiwania nie jest trudne, jednak zajęcie przez nią wysokich pozycji wiąże się z grą według określonych reguł. Często wśród właścicieli serwisów internetowych pojawia się pokusa pójścia na skróty, ale czy warto się jej oprzeć? Co tak naprawdę grozi witrynie za złamanie zasad ustalonych przez Google’a? I czy takie ryzyko może się opłacić?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.