Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak systematycznie ulepszać promocje cenowe?

Organizacja promocji cenowych powinna być ustrukturyzowanym procesem, mającym charakter cykliczny. Czemu to służy i jak to osiągnąć? Promocje cenowe przede wszystkim powinno się organizować w ramach dążenia do uzyskania konkretnego celu biznesowego. Cel ten powinien zaś być nie tylko zdefiniowany, ale również mierzalny, dlatego wymaga wypracowania efektywnych wskaźników działań promocyjnych. Dzięki analizie tych właśnie wskaźników firmy mogą nie tylko ocenić, czy udało im się osiągnąć zamierzony cel biznesowy, ale też wyciągnąć wnioski na przyszłość, które pozwolą usprawniać kolejne działania promocyjne. Wyłącznie takie systematyczne podejście do organizacji promocji cenowych może być gwarantem trwałego sukcesu.

Jak systematycznie ulepszać promocje cenowe?

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie są etapy tworzenia skutecznych promocji cenowych,
  • co jest kluczem do odpowiedniego zarządzania promocjami,
  • dlaczego warto wyraźnie zdefiniować cel promocji cenowej,
  • jak tworzyć wskaźniki efektywności działań promocyjnych,
  • jak planować i realizować działania promocyjne,
  • jak analizować wyniki przeprowadzonych działań promocyjnych na podstawie zdefiniowanych KPI oraz wyciągać z nich wnioski na przyszłość.
Organizacja promocji cenowych powinna być ustrukturyzowanym procesem, mającym charakter cykliczny. Czemu to służy i jak to osiągnąć? Promocje cenowe przede wszystkim powinno się organizować w ramach dążenia do uzyskania konkretnego celu biznesowego. Cel ten powinien zaś być nie tylko zdefiniowany, ale również mierzalny, dlatego wymaga wypracowania efektywnych wskaźników działań promocyjnych. Dzięki analizie tych właśnie wskaźników firmy mogą nie tylko ocenić, czy udało im się osiągnąć zamierzony cel biznesowy, ale też wyciągnąć wnioski na przyszłość, które pozwolą usprawniać kolejne działania promocyjne. Wyłącznie takie systematyczne podejście do organizacji promocji cenowych może być gwarantem trwałego sukcesu.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.