Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Sztuczna inteligencja – prawdziwa rewolucja

Jeśli ktoś myśli, że hasło: Mobile First wciąż obowiązuje w marketingu - ten jest w błędzie. Dziś mówi się: AI first. Jak się okazuje, nawet Donald Trump wygrał dzięki sztucznej inteligencji (AI).

Sztuczna inteligencja – prawdziwa rewolucja

Czas czytania: ok. 5 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego zasada 4P Philipa Kotlera już nie wystarcza?
  • co jest dziś kołem napędowym współczesnej gospodarki?
  • jak wykorzystuje się dziś sztuczną inteligencję w marketingu relacji?
Jeśli ktoś myśli, że hasło: Mobile First wciąż obowiązuje w marketingu - ten jest w błędzie. Dziś mówi się: AI first. Jak się okazuje, nawet Donald Trump wygrał dzięki sztucznej inteligencji (AI).

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.