Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Sztuka kreatywnego uwodzenia, czyli o transKREACJI w tłumaczeniach marketingowych

Renata Ziemlińska Renata Ziemlińska , Biuro Tłumaczeń PWN
Data dodania: 19.11.2015 | komunikacja marketingowa strategia komunikacji marki

Fot.: www.pexels.com

Sprzedaż produktów i usług za granicą jest jak flirt z atrakcyjną nieznajomą w warunkach ostrej konkurencji i na obcym terenie. Jak przekonać Twój obiekt westchnień, że to Ty jesteś dla niej stworzony i że to Ciebie właśnie szukała – w dodatku w nie swoim języku? Jak wywołać prawdziwy efekt „wow”, a wraz z nim zaangażowanie, a może nawet prawdziwe przywiązanie?

z artykułu dowiesz sie
  • co to jest transkreacja,
  • jaką odgrywa rolę w kampaniach marketingowych,
  • kto powinien ją wykonywać.

Ten artykuł jest dostępny dla subskrybentów bezpłatnego newslettera.
Jeśli jesteś w naszej bazie, podaj swój adres w polu poniżej i zaloguj się.

Jeszcze nie subskrybujesz naszego newslettera?
Zapisz się za darmo już teraz.

ZAPISZ SIĘ

Autor: Renata Ziemlińska | Biuro Tłumaczeń PWN

specjalista ds. marketingu oraz tłumacz w Biurze Tłumaczeń PWN

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły