Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Tożsamość marki a sklep internetowy

W poprzednim numerze „Marketera+” pisałam o tym, jak należy sprawnie komunikować markę, by uniknąć rozgoryczenia naszych klientów. Wspomniałam wówczas o komponentach, które mają wpływ na tożsamość marki, takich jak opakowanie, wzory pism, pieczątki, logotyp czy materiały promocyjne – reklamy, foldery, ulotki, plakaty itp. Mocny akcent położyłam również na wszystkie pozawizualne aspekty, począwszy od obsługi sprzedażowej, sposobu odbierania telefonów, standardu współpracy z klientami, a na serwisie posprzedażowym skończywszy. Celowo wówczas pominęłam aspekt dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce. Poniższy artykuł jest kontynuacją moich wywodów z poprzedniego numeru pisma, do których chciałabym się odnieść i opisać sposób budowania tożsamości marki w sklepie internetowym.

Tożsamość marki a sklep internetowy

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak budować spójny wizerunek marki w sieci,
  • dlaczego tak ważne jest dziś budowanie tożsamości marki w internecie,
  • jak sklep internetowy może pomóc wizerunkowi marki.
W poprzednim numerze „Marketera+” pisałam o tym, jak należy sprawnie komunikować markę, by uniknąć rozgoryczenia naszych klientów. Wspomniałam wówczas o komponentach, które mają wpływ na tożsamość marki, takich jak opakowanie, wzory pism, pieczątki, logotyp czy materiały promocyjne – reklamy, foldery, ulotki, plakaty itp. Mocny akcent położyłam również na wszystkie pozawizualne aspekty, począwszy od obsługi sprzedażowej, sposobu odbierania telefonów, standardu współpracy z klientami, a na serwisie posprzedażowym skończywszy. Celowo wówczas pominęłam aspekt dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce. Poniższy artykuł jest kontynuacją moich wywodów z poprzedniego numeru pisma, do których chciałabym się odnieść i opisać sposób budowania tożsamości marki w sklepie internetowym.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.