Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Twórz treści – nie reklamy, czyli o strategii działań na YouTubie

Skoro czytasz ten tekst, to znaczy, że już kiedyś zastanawiałeś się nad wprowadzeniem do Twojej strategii marketingowej działań wideomarketingowych prowadzonych w serwisie YouTube. Mam zatem dla Ciebie dobrą wiadomość. Po pierwsze, Twoja intuicja co do kierunku działania Cię nie myli. Wkroczyliśmy w erę wideo. Po drugie, ten tekst pomoże Ci zrozumieć, jakimi prawami rządzi się YouTube i czego oczekują od Twojej marki jej odbiorcy. W takim razie zaczynamy!

Twórz treści – nie reklamy, czyli o strategii działań na YouTubie

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakich treści od marek oczekują użytkownicy serwisu YouTube,
  • jak stworzyć strategię wideomarketingową,
  • jak skutecznie wykorzystać format reklamowy True View In-Stream,
  • czym jest wideo 360,
  • jakie wskaźniki możemy mierzyć w serwisie YouTube.
Skoro czytasz ten tekst, to znaczy, że już kiedyś zastanawiałeś się nad wprowadzeniem do Twojej strategii marketingowej działań wideomarketingowych prowadzonych w serwisie YouTube. Mam zatem dla Ciebie dobrą wiadomość. Po pierwsze, Twoja intuicja co do kierunku działania Cię nie myli. Wkroczyliśmy w erę wideo. Po drugie, ten tekst pomoże Ci zrozumieć, jakimi prawami rządzi się YouTube i czego oczekują od Twojej marki jej odbiorcy. W takim razie zaczynamy!

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.