Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Ukryta perswazja w służbie e-commerce

Czy wszystkie nasze decyzje są świadome i racjonalne? Na ile ukryte techniki perswazji wpływają na nasze wybory? Co sprawia, że ludzie zgadzają się robić to, do czego ich zachęcamy? Poniższy artykuł zawiera wiele cennych spostrzeżeń, które mogą stać się inspiracją do praktycznego zastosowania taktyk perswazji w świecie e-commerce.

Ukryta perswazja w służbie e-commerce

Czas czytania: ok. 13 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak w praktyce zastosować 12 skutecznych strategii perswazji,
  • jak wykorzystać psychologiczne taktyki wywierania wpływu do zwiększenia przychodów w Twojej firmie,
  • jak zachęcić konsumentów do dokonania zakupu w Twoim e-sklepie,
  • jak pozyskać lojalnych i oddanych klientów.
Czy wszystkie nasze decyzje są świadome i racjonalne? Na ile ukryte techniki perswazji wpływają na nasze wybory? Co sprawia, że ludzie zgadzają się robić to, do czego ich zachęcamy? Poniższy artykuł zawiera wiele cennych spostrzeżeń, które mogą stać się inspiracją do praktycznego zastosowania taktyk perswazji w świecie e-commerce.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.