Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Upominki w promocjach konsumenckich

Lubimy wygrywać. Lubimy dostawać upominki. W konsekwencji – lubimy angażować się w promocje konsumenckie. Warunek jest tylko jeden – musi być łatwo i atrakcyjnie. W tym ostatnim przypadku decydujące znaczenie ma nagroda. Promocje konsumenckie stanowią bowiem tę kategorię działań marketingowych, w której najwyraźniej można dostrzec ogromną rolę właściwie dobranych upominków.

Upominki w promocjach konsumenckich

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego upominki są istotnym elementem promocji konsumenckiej,
  • jakimi kryteriami kierować się, dobierając upominki do promocji konsumenckiej,
  • jak dobrać upominki, by wzmacniały cele komunikacyjne marki.
Lubimy wygrywać. Lubimy dostawać upominki. W konsekwencji – lubimy angażować się w promocje konsumenckie. Warunek jest tylko jeden – musi być łatwo i atrakcyjnie. W tym ostatnim przypadku decydujące znaczenie ma nagroda. Promocje konsumenckie stanowią bowiem tę kategorię działań marketingowych, w której najwyraźniej można dostrzec ogromną rolę właściwie dobranych upominków.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.