Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Upominki reklamowe w relacjach biznesowych

W biznesie liczy się trwałość relacji i zwrot z dokonywanych inwestycji. Upominki biznesowe są narzędziem marketingowym przynoszącym korzyści w obu tych płaszczyznach.

Upominki reklamowe w relacjach biznesowych

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego warto wykorzystywać upominki w relacjach biznesowych,
  • w jakich okolicznościach upominek sprawdzi się najlepiej,
  • dlaczego w biznesie warto dziękować.
W biznesie liczy się trwałość relacji i zwrot z dokonywanych inwestycji. Upominki biznesowe są narzędziem marketingowym przynoszącym korzyści w obu tych płaszczyznach.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

  • Lidia

    U nas w firmie na początku roku jak tam zaczęłam procować, były długopisy, notesiki, wszystko rozłożone na wejściu. Ludzie przychodzili, patrzyli, bali się po to sięgnąć. Jak namawiałam to mówili, ze nie potrzebują, bo mają swoje. Później upychaliśmy je na targach, tam najlepiej schodziły. Ostatnio szef zainwestował w słodycze. Zamówił czekoladki Amante z logotypem firmy, które położyliśmy na wejściu na recepcji. Szef ma też w biurze i częstuje klientów. Na tragach trudno się nam opędzić od zainteresowanych (szczególnie słodkościami). Myślę, że to fajna alternatywa na gadżet reklamowy, bo ludzie zawsze pójdą tam gdzie jest jedzenie (:D), szczególnie takie, którego spożycie nie wymaga wiele zaangażowania. A jak wysyłam kosze na święta do współpracowników to zawsze odpowiadają na nasze pudełka z czekoladkami.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.