Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Użyteczność treści wideo

Filip Franczak Filip Franczak
Data dodania: 16.11.2015 | wideo w internecie wideomarketing

Fot.: fotolia.com

Popularność treści wideo znajdujących się w zasobach internetu przeżywa swój renesans. Dzięki sukcesom takich serwisów jak YouTube czy Vimeo udostępnianie i konsumpcja filmów stały się nie tylko prostsza, ale oczywiste jak sama wyszukiwarka. Nic dziwnego, że obecnie treści wideo wykorzystywane są na portalach czy firmowych stronach WWW. Jednak wszędzie tam, gdzie pojawia się pośpiech i pogoń za trendami, zapomina się o najważniejszym aspekcie – mianowicie o odbiorcach takich treści.

z artykułu dowiesz sie
  • co to jest użyteczność treści wideo,
  • dlaczego warto się nią zainteresować,
  • jakie obszary obejmuje,
  • na co zwrócić uwagę, projektując użyteczne wideo.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+ w wersji plus lub elektronicznej.

Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.

Jeszcze nie prenumerujesz magazynu Marketer+?
Zamów prenumeratę z prezentami
i korzystaj z nieograniczonego dostępu do eksperckiej wiedzy.

Zamawiam prenumeratę

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 4/2015

kup to wydanie

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły