Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Wartościowy content na stronie internetowej a Google

Dawno, dawno temu, w krainie zwanej Google wszystko było prostsze... By strona internetowa mogła królować w wynikach wyszukiwania, należało doprowadzić do niej jak największą liczbę linków, a w tekstach umieścić jak najwięcej słów kluczowych. To były piękne czasy dla wielu specjalistów od pozycjonowania. Walczyli oni zaciekle o najlepsze pozycje w wyszukiwarkach, nierzadko wykorzystując w tym celu zakazane praktyki. Generowali coraz więcej linków słabej jakości i coraz więcej bezwartościowej treści. Pewnego dnia w krainie Google zaczęto jednak egzekwować zasadę „więcej nie znaczy lepiej” i dla wielu bajka się skończyła...

Wartościowy content na stronie internetowej a Google

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • co to jest wartościowy content,
  • jakie zmiany w algorytmie wyszukiwania wprowadził w ostatnich latach Google,
  • jak tworzyć content, który pozytywnie wpłynie na pozycję serwisu w wyszukiwarce.
Dawno, dawno temu, w krainie zwanej Google wszystko było prostsze... By strona internetowa mogła królować w wynikach wyszukiwania, należało doprowadzić do niej jak największą liczbę linków, a w tekstach umieścić jak najwięcej słów kluczowych. To były piękne czasy dla wielu specjalistów od pozycjonowania. Walczyli oni zaciekle o najlepsze pozycje w wyszukiwarkach, nierzadko wykorzystując w tym celu zakazane praktyki. Generowali coraz więcej linków słabej jakości i coraz więcej bezwartościowej treści. Pewnego dnia w krainie Google zaczęto jednak egzekwować zasadę „więcej nie znaczy lepiej” i dla wielu bajka się skończyła...

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.