Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

„Marketer+” wydanie specjalne #1 (5): płatne kampanie w social media krok po kroku

Media społecznościowe dają marketerom ogromne możliwości komunikacyjne, promocyjne i sprzedażowe. Jednak nie ma nic za darmo. Za te możliwości marketerzy często muszą słono zapłacić. Jeśli nie chcesz przepalać budżetu przeznaczonego na social media, a zamiast tego świadomie i skutecznie inwestować w budowanie wiernego grona klientów musisz poznać podstawowe zasady płatnych działań w mediach społecznościowych.

„Marketer+” wydanie specjalne #1 (5): płatne kampanie w social media krok po kroku

W wydaniu specjalnym „Marketera+” nasi autorzy skupiają się na trzech, największych dziś społecznościowych kanałach komunikacji – Facebooku, YouTubie i Instagramie. Na 130 stronach podpowiadają jak mądrze zarządzać płatnymi kampaniami reklamowymi w każdym z nich.

KUP TERAZ WYDANIE SPECJALNE MARKETERA+

Czego dowiesz się z najnowszego wydania specjalnego?

O Facebooku:

  • jak skonfigurować Menedżera firmy na Facebooku,
  • jak zarządzać rolami użytkowników,
  • jak dodać formę płatności do Konta reklamowego,
  • jak korzystać z panelu reklamowego – Menedżera reklam,
  • jakie są najczęstsze błędy w pierwszych kampaniach reklamowych na Facebooku,
  • czym jest piksel Facebooka, co umożliwia i jak w pełni wykorzystać jego potencjał,
  • jak skonfigurować proces remarketingowy z wykorzystaniem konwersji niestandardowych,
  • jak wykorzystać Facebook Audience Insight do lepszego targetowania reklam,
  • jaka powinna być efektywna struktura kampanii na Facebooku,
  • jak nie doprowadzić do upadku firmy, gdy inwestuje się w reklamę na Facebooku,
  • jak obliczyć zwrot z inwestycji w reklamę (ROAS),
  • jak wybierać format reklamowy na Facebooku,
  • jak testować kampanie reklamowe na Facebooku,
  • jak działa algorytm Facebooka i jaki ma wpływ na wybór modelu zakupu reklamy,
  • jakie możliwości retargetingowe oferuje Facebook Ads,
  • jak stworzyć skuteczną kreację lead ads,
  • jakie możliwości daje reklamodawcy Messenger i jakie ma funkcje,
  • jak stworzyć swoją pierwszą kampanię w Messengerze,
  • jakie cele można osiągać przez kampanię wideo na Facebooku,
  • jak stworzyć skuteczne i angażujące wideo,
  • jak działa wideo remarketing na Facebooku.

O Instagramie

  • jak zaplanować kampanię wizerunkową i sprzedażową na Instagramie,
  • jakie grupy odbiorców i formaty kreacji można wykorzystać w kampanii,
  • w jaki sposób planować budżet kampanii na Instagramie,
  • jakie rozwiązania sprawdzają się w kampaniach wizerunkowych, a jakie w sprzedażowych.

O YouTubie

  • dlaczego warto włączyć działania wideomarketingowe w strategię komunikacji marki,
  • jak skutecznie optymalizować kanał i filmy w serwisie YouTube,
  • w jaki sposób przekierować ruch z wideo na YouTubie na stronę WWW,
  • jak mierzyć unikalny zasięg kampanii na YouTubie,
  • jak badać wpływ reklam na rozpoznawalność marki,
  • ile kosztuje reklama na YouTubie oraz w jakich modelach można ją kupić,
  • jakie możliwości dla marketerów udostępni w najbliższej przyszłości YouTube,
  • dlaczego w kampanii są ważne cel, grupa docelowa i optymalizacja,
  • jakie formaty reklam są stosowane na YouTubie,
  • jak wykorzystać możliwości reklam wideo w zależności od formatu,
  • jak prawidłowo stworzyć kampanię wideo krok po kroku,
  • jak targetować odbiorców po kanałach YouTube’a i zainteresowaniach,
  • jak przygotować kampanię remarketingową na YouTubie,
  • jak wykorzystać bazę adresów e-mail w kampanii na YouTubie,
  • jak działają karty sponsorowane na YouTubie,
  • jakie są podstawowe raporty w YouTube Analytics, które warto monitorować,
  • jak wykorzystać wiedzę z raportów do optymalizacji kampanii i kreacji,
  • co warto robić, aby podnieść efektywność działań na YouTubie,
  • jaka jest specyfika publiczności na YouTubie,
  • jakie są zasady skutecznej moderacji na YouTubie.

KUP TERAZ WYDANIE SPECJALNE MARKETER+

Dodatkowo przygotowaliśmy przejrzyste i szczegółowe instrukcje dzięki, którym dowiesz się jak:

  • sprawdzić, w jaki sposób swoje reklamy na Facebooku targetuje konkurencja,
  • zainstalować podstawowy kod piksela Facebooka,
  • skonfigurować niestandardowe konwersje w Menedżerze reklam,
  • stworzyć grupę niestandardowych odbiorców do kampanii na Facebooku,
  • skonfigurować reklamy skierowane do Messengera,
  • połączyć konta na Instagramie z Menedżerem firmy,
  • stworzyć kampanię na Instagramie w stories,
  • połączyć konta Google AdWords z kanałem na YouTubie,
  • dodać tag remarketingowy AdWords do witryny lub aplikacji,
  • skonfigurować kampanię TrueView na Youtubie,
  • dodać kartę do filmu na YouTubie.
  • stworzyć skuteczny landing page do kampanii w social media.

Przygotowaliśmy też specjalne bonusy:

  • przegląd 22 narzędzi dla paid social media managera,
  • przegląd możliwości targetowania na Facebooku (POBIERZ PDF)

Autorzy najnowszego wydania to:

Justyna Bakalarska, Jakub Bąkała, Hanna Bielerzewska, Filip Błajet, Robert Borowski, Mateusz Czech, Bartłomiej Daniłoś, Piotr Domek, Franciszek Georgiew, Artur Jabłoński, Marcin Kociuba, Szymon Lisowski, Marlena Litwin, Dominika Granos, Tomasz Matuszewski, Mateusz Nowak, Andrzej Ogonowski, Artur Smolicki, Dariusz Szpak, Rafał Trąbski, Agnieszka Turek, Justyna Walczuk, Paweł Ważyński, Maja Wiśniewska, Edyta Wsół, Marcin Wsół, Marcin Żukowski.


KUP TERAZ WYDANIE SPECJALNE MARKETER+

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.