Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Wykorzystanie komunikacji SMS w e-commerce

Szybki czas dostarczania informacji, kierowanie jej bezpośrednio do odbiorcy, wspomaganie działań marketingowych, wzmocnienie komunikacji z klientami – to tylko niektóre z możliwych zastosowań wiadomości SMS w sklepach internetowych. Nic dziwnego, że z tej formy komunikacji korzysta coraz większa grupa sprzedawców w e-commerce.

Wykorzystanie komunikacji SMS w e-commerce

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • do czego najczęściej wykorzystuje się SMS-y w e-handlu,
  • jak wymieniać informacje z klientami za pomocą wiadomości tekstowych,
  • do kogo, jak często i jakie wiadomości wysyłać,
  • jak łączyć kilka narzędzi do przeprowadzenia kampanii z wykorzystaniem SMS-ów.
Szybki czas dostarczania informacji, kierowanie jej bezpośrednio do odbiorcy, wspomaganie działań marketingowych, wzmocnienie komunikacji z klientami – to tylko niektóre z możliwych zastosowań wiadomości SMS w sklepach internetowych. Nic dziwnego, że z tej formy komunikacji korzysta coraz większa grupa sprzedawców w e-commerce.
  • Antoni Kręglicki

    Czy ta forma marketingowych zabiegów trochę za bardzo ingeruję w sferę prywatną, uważam, że ta forma jest bardzo nachalna i nie spotyka się z pozytywnym wydźwiękiem, idąc dalej tym tropem skutkuje to wizytami u operatorów blokujących wiadomości przychodzących w formie reklamy.

    http://www.agencja-reklamowa.org.pl

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.