Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Wyzwania wdrożenia modelu omnichannel commerce z perspektywy różnych branż

Sklepy stacjonarne, mimo plotek o zagarnięciu całej sprzedaży przez internet, nie znikną. Dzieje się nawet odwrotnie – online’owi gracze otwierają showroomy i sklepy stacjonarne (Amazon, eBay). Sieci handlowe zmieniają się jednak nie tylko ze względu na potrzeby i oczekiwania konsumentów, ale też dzięki rozwojowi technologii. Najważniejszy wydaje się być jednak dobry plan na osiągnięcie spójności, zarówno tej pomiędzy różnymi formami kontaktu z klientem, jak i obsługi w odczuciu klienta.

Wyzwania wdrożenia modelu omnichannel commerce z perspektywy różnych branż

Czas czytania: ok. 22 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest model wszechkanałowej sprzedaży,
  • jakie korzyści daje on klientowi,
  • jaki jest poziom wdrożenia idei omnichannelu w poszczególnych branżach,
  • jakie mechanizmy pomagają budować spójność doświadczeń zakupowych,
  • czego brakuje w obecnych modelach łączenia kanałów sprzedaży.
Sklepy stacjonarne, mimo plotek o zagarnięciu całej sprzedaży przez internet, nie znikną. Dzieje się nawet odwrotnie – online’owi gracze otwierają showroomy i sklepy stacjonarne (Amazon, eBay). Sieci handlowe zmieniają się jednak nie tylko ze względu na potrzeby i oczekiwania konsumentów, ale też dzięki rozwojowi technologii. Najważniejszy wydaje się być jednak dobry plan na osiągnięcie spójności, zarówno tej pomiędzy różnymi formami kontaktu z klientem, jak i obsługi w odczuciu klienta.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.