Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Zakupy z Google’em. Czy Google Merchant Center zmieni oblicze e-commerce?

Kiedy w trzecim kwartale 2012 roku Google wprowadził na rynek swój nowy produkt – Google Zakupy – internet rozgorzał w spekulacjach. Prognozy wpływu tego rozwiązania na e-biznes były skrajne: od euforii po przepowiednie klęski konkurencji. Już dziś w Polsce możemy korzystać z tego narzędzia, choć ciągle w niepełnej wersji. Ale czym dokładnie są Zakupy Google? Jak z nich korzystać? I przede wszystkim – co czeka nas w najbliższej przyszłości?

Zakupy z Google’em. Czy Google Merchant Center zmieni oblicze e-commerce?

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czym jest Google Merchant Center,
  • jak przygotować sklep internetowy do kampanii,
  • jakie są wnioski po pierwszych kampaniach przeprowadzonych na polskim rynku.
Kiedy w trzecim kwartale 2012 roku Google wprowadził na rynek swój nowy produkt – Google Zakupy – internet rozgorzał w spekulacjach. Prognozy wpływu tego rozwiązania na e-biznes były skrajne: od euforii po przepowiednie klęski konkurencji. Już dziś w Polsce możemy korzystać z tego narzędzia, choć ciągle w niepełnej wersji. Ale czym dokładnie są Zakupy Google? Jak z nich korzystać? I przede wszystkim – co czeka nas w najbliższej przyszłości?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.