Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak zaprojektować skuteczną promocję cenową?

Stosowanie promocji cenowych to prawdziwe wyzwanie dla każdego menedżera. Dobrze zaprojektowana promocja zwiększa zyski. Źle zaprojektowana promocja zmniejsza zyski i zniechęca lojalnych klientów do kupowania w regularnej cenie. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zaprojektować skuteczną promocję, to ten artykuł jest dla Ciebie.

Jak zaprojektować skuteczną promocję cenową?

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak zaprojektować promocję cenową, by zwiększała zyskowność i była bezpieczna dla ceny regularnej,
  • jak uniknąć negatywnych skutków promocji cenowych,
  • jak chronić ceny regularne przed utratą wiarygodności,
  • co zrobić, by klienci, którzy kupili produkty w cenach regularnych, nie mieli poczucia straty.
Stosowanie promocji cenowych to prawdziwe wyzwanie dla każdego menedżera. Dobrze zaprojektowana promocja zwiększa zyski. Źle zaprojektowana promocja zmniejsza zyski i zniechęca lojalnych klientów do kupowania w regularnej cenie. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak zaprojektować skuteczną promocję, to ten artykuł jest dla Ciebie.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.