Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Zarządzanie cenami oraz działaniami promocyjnymi z punktu widzenia spójności międzykanałowej strategii sprzedaży

Multichannel i omnichannel to ostatnio bardzo modne słowa, szczególnie w branży detalicznej. Bez wątpienia są one warte uwagi każdego sprzedawcy, ale nie tylko – również firm produkcyjnych, działających zarówno na rynkach B2C, jak i B2B. Ich popularność wynika z tego, że w obecnych czasach klienci obracają się na styku wielu kanałów sprzedaży. Coraz mniejsza ich liczba dokonuje zakupów wyłącznie W jednym z nich
– np.: tradycyjnym lub nowoczesnym, co powoduje, że bardziej lub mniej świadomie porównują oni ceny produktów w różnych kanałach dystrybucji. Smart shopperzy wyposażeni w różnego rodzaju narzędzia aktywnie porównują ceny i poszukują najlepszych okazji, co sprawia, że rośnie ich świadomość oraz wrażliwość cenowa.

Zarządzanie cenami oraz działaniami promocyjnymi z punktu widzenia spójności międzykanałowej strategii sprzedaży

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jaka jest zależność pomiędzy wizerunkiem cenowym a strategią międzykanałową,
  • jaki wpływ na firmę może mieć stosowanie niespójnej strategii cenowej,
  • w jaki sposób podejść do budowania międzykanałowej strategii cenowej,
  • jakie są korzyści ze stosowania spójnej strategii cenowej.
Multichannel i omnichannel to ostatnio bardzo modne słowa, szczególnie w branży detalicznej. Bez wątpienia są one warte uwagi każdego sprzedawcy, ale nie tylko – również firm produkcyjnych, działających zarówno na rynkach B2C, jak i B2B. Ich popularność wynika z tego, że w obecnych czasach klienci obracają się na styku wielu kanałów sprzedaży. Coraz mniejsza ich liczba dokonuje zakupów wyłącznie W jednym z nich
– np.: tradycyjnym lub nowoczesnym, co powoduje, że bardziej lub mniej świadomie porównują oni ceny produktów w różnych kanałach dystrybucji. Smart shopperzy wyposażeni w różnego rodzaju narzędzia aktywnie porównują ceny i poszukują najlepszych okazji, co sprawia, że rośnie ich świadomość oraz wrażliwość cenowa.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.