Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak zdobyć nowych klientów dzięki analizie konkurencji?

W prowadzeniu własnego biznesu w internecie niezbędne jest monitorowanie działań, jakich podejmuje się nasza najbliższa konkurencja. Dzięki temu będziemy w stanie skorygować własną ofertę, czyniąc ją najbardziej atrakcyjną dla użytkowników. I tym samym taką, którą wybiorą.

Jak zdobyć nowych klientów dzięki analizie konkurencji?

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego analiza konkurencji jest niezbędna w prowadzeniu biznesu online i jak można skrócić ten proces,
  • kiedy po raz pierwszy przeprowadzić analizę konkurencji i jak często ją powtarzać,
  • jak poprawnie wybrać konkurentów do dalszego badania,
  • na co szczególnie zwracać uwagę i czego unikać przy analizie konkurentów, aby była skuteczna,
  • jak rozwinąć swój biznes i zwiększyć zyski dzięki danym pozyskanym z analizy konkurencji.
W prowadzeniu własnego biznesu w internecie niezbędne jest monitorowanie działań, jakich podejmuje się nasza najbliższa konkurencja. Dzięki temu będziemy w stanie skorygować własną ofertę, czyniąc ją najbardziej atrakcyjną dla użytkowników. I tym samym taką, którą wybiorą.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.