Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Na co zwracać uwagę, podpisując umowę na pozycjonowanie

Każdy doskonale wie o tym, że najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google są jednym z najbardziej skutecznych sposobów na odniesienie sukcesu w internecie. Od wielu lat każda świadoma firma podpisuje umowy, oddając swoje strony do pozycjonowania. Niestety nadal wielu klientów wpada w popularne pułapki nieuczciwych agencji i skutecznie zraża się do pozycjonowania, szukając swojego szczęścia w innych usługach.

Na co zwracać uwagę, podpisując umowę na pozycjonowanie

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak tworzone są umowy na pozycjonowanie,
  • na co warto zwrócić uwagę,
  • jakie są najczęstsze pułapki zawierane w takich umowach.
Każdy doskonale wie o tym, że najwyższe pozycje w wyszukiwarce Google są jednym z najbardziej skutecznych sposobów na odniesienie sukcesu w internecie. Od wielu lat każda świadoma firma podpisuje umowy, oddając swoje strony do pozycjonowania. Niestety nadal wielu klientów wpada w popularne pułapki nieuczciwych agencji i skutecznie zraża się do pozycjonowania, szukając swojego szczęścia w innych usługach.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.