Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Archetypy marki. Tożsamość, wizerunek i komunikacja w social mediach Część 3. Człowiek nie jest samotną wyspą

Istnieją marki, których komunikacja jest wyjątkowo spójna i idealnie dopasowana do jednego z dwunastu archetypów. Niestety, ale nawet właściciele tych najlepiej zaprojektowanych brandów muszą mieć się na baczności, by chwila nieuwagi lub nieprzemyślane decyzje nie nadszarpnęły wizerunku wypracowanego przez lata.

Archetypy marki. Tożsamość, wizerunek i komunikacja w social mediach Część 3. Człowiek nie jest samotną wyspą

Czas czytania: ok. 12 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie marki są łączone z archetypami Błazna, Zwykłego Człowieka i Wielbiciela,
  • czy mają one oświadczenia misji, wizji i wartości, a jeśli tak, to czy są one spójne z archetypem im przypisywanym,
  • jak marki te komunikują się w mediach społecznościowych.
Istnieją marki, których komunikacja jest wyjątkowo spójna i idealnie dopasowana do jednego z dwunastu archetypów. Niestety, ale nawet właściciele tych najlepiej zaprojektowanych brandów muszą mieć się na baczności, by chwila nieuwagi lub nieprzemyślane decyzje nie nadszarpnęły wizerunku wypracowanego przez lata.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.