Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Chatboty w dobie content marketingu

W dzisiejszych czasach sieć codziennie zalewana jest różnego rodzaju treściami. Za liczbą nowych artykułów, czy wpisów na blogach trudno nadążyć. Świadomość marek na tym polu wciąż wzrasta. Można to zaobserwować, chociażby po ilości firmowych blogów, gdzie pojawiają się coraz bardziej użyteczne treści. Z perspektywy czytelnika to dobrze, bo jest w czym wybierać. Z poziomu autora już nieco trudniej. Tworzona treść czy wpis konkuruje z wieloma podobnymi. Walka trwa o tego samego czytelnika. Marketerzy szukają więc nowych kanałów dystrybucji, aby dotrzeć do odbiorcy. Jednym z takich rozwiązań jest wykorzystanie chatbotów na Messengerze.

Chatboty w dobie content marketingu

Czas czytania: ok. 5 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak chatboty mogą pomóc Ci dotrzeć do czytelników,
  • w jaki sposób możesz wykorzystać chatboty w dystrybucji Twoich treści,
  • dlaczego to nowy, lepszy newsletter,
  • poznasz przykłady wykorzystania chatbotów jako wsparcie content marketingu.
W dzisiejszych czasach sieć codziennie zalewana jest różnego rodzaju treściami. Za liczbą nowych artykułów, czy wpisów na blogach trudno nadążyć. Świadomość marek na tym polu wciąż wzrasta. Można to zaobserwować, chociażby po ilości firmowych blogów, gdzie pojawiają się coraz bardziej użyteczne treści. Z perspektywy czytelnika to dobrze, bo jest w czym wybierać. Z poziomu autora już nieco trudniej. Tworzona treść czy wpis konkuruje z wieloma podobnymi. Walka trwa o tego samego czytelnika. Marketerzy szukają więc nowych kanałów dystrybucji, aby dotrzeć do odbiorcy. Jednym z takich rozwiązań jest wykorzystanie chatbotów na Messengerze.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.