Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak czytać, by jak najwięcej zrozumieć i zapamiętać?

Żyjesz w czasach nadmiaru informacji i wiedzy. Każdego dnia dociera do Ciebie nawet kilkadziesiąt gigabajtów wiadomości: z internetu, telewizji, prasy, książek. Dużo, prawda? Z drugiej zaś strony kwalifikacje i kompetencje to główne czynniki wpływające na pozycję zawodową jednostki na rynku pracy oraz w społeczeństwie. Aby być konkurencyjnym, zapewne codziennie starasz się jak najwięcej dowiedzieć, jak najwięcej przeczytać. Działając w ten sposób - dużo przyswajasz, ale już mniej rozumiesz. A przecież, to rozumienie jest podstawą, na której opiera się wiedza i jej praktyczne zastosowanie. Nie ma zrozumienia bez wiedzy i nie ma wiedzy bez zrozumienia.

Jak czytać, by jak najwięcej zrozumieć i zapamiętać?

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • w jaki sposób czytać, żeby rozumieć,
  • jakie pozycje wybierać, żeby łatwiej i szybciej przyswajać wiedzę,
  • jak zrozumienie wiedzy wpływa na różne obszary życia.
Żyjesz w czasach nadmiaru informacji i wiedzy. Każdego dnia dociera do Ciebie nawet kilkadziesiąt gigabajtów wiadomości: z internetu, telewizji, prasy, książek. Dużo, prawda? Z drugiej zaś strony kwalifikacje i kompetencje to główne czynniki wpływające na pozycję zawodową jednostki na rynku pracy oraz w społeczeństwie. Aby być konkurencyjnym, zapewne codziennie starasz się jak najwięcej dowiedzieć, jak najwięcej przeczytać. Działając w ten sposób - dużo przyswajasz, ale już mniej rozumiesz. A przecież, to rozumienie jest podstawą, na której opiera się wiedza i jej praktyczne zastosowanie. Nie ma zrozumienia bez wiedzy i nie ma wiedzy bez zrozumienia.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.