Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Grywalizacja jako sposób na rozwój umiejętności marketerów i sprzedawców Część 3. Strategiczne gry marketingowe symulujące procesy rynkowe

Wśród symulacji marketignowych szczególne miejsce zajmują gry odnoszące się do konkretnych procesów – np. kampanii komunikacji marketingowej, wprowadzania nowych produktów na rynek i innych. Zapraszam do lektury kolejnego tekstu z naszego cyklu poświęconego symulacjom procesów marketingowych.

Grywalizacja jako sposób na rozwój umiejętności marketerów i sprzedawców Część 3. Strategiczne gry marketingowe symulujące procesy rynkowe

Czas czytania: ok. 13 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak symulować konkretne procesy marketingowe,
  • jak wykorzystywać proste modele w arkuszach kalkulacyjnych do tworzenia środowiska do realizacji gier,
  • w jakiego typu grach warto uczestniczyć wyłącznie jeden raz.
Wśród symulacji marketignowych szczególne miejsce zajmują gry odnoszące się do konkretnych procesów – np. kampanii komunikacji marketingowej, wprowadzania nowych produktów na rynek i innych. Zapraszam do lektury kolejnego tekstu z naszego cyklu poświęconego symulacjom procesów marketingowych.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.