Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Grywalizacja jako sposób na rozwój umiejętności marketerów i sprzedawców Część 4. Gry symulacyjne do wykorzystania podczas spotkań zespołów marketingu i sprzedaży

Wierni czytelnicy mojego cyklu poświęconego grywalizacji w doskonaleniu zespołów marketingu i sprzedaży z pewnością zwrócili uwagę na fakt pewnej trudności w samodzielnym wykorzystywaniu złożonych symulacji i gier – wymagają one wsparcia partnerów zewnętrznych: projektantów symulacji czy też firm szkoleniowych. W ostatniej części naszych rozważań warto wskazać na narzędzia, które jesteśmy w stanie samodzielnie wykorzystać i stosować – a są to proste (i niedługie) gry warsztatowe i techniki grywalizacji, włączane w naturalny sposób w pracę zespołów.

Grywalizacja jako sposób na rozwój umiejętności marketerów i sprzedawców Część 4. Gry symulacyjne do wykorzystania podczas spotkań zespołów marketingu i sprzedaży

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie mechanizmy motywacyjne pracy zespołów pozwalają uruchomić gry,
  • jakie są trzy sposoby dynamizacji spotkań zespołów marketerów,
  • jakie krótkie gry można wykorzystać samodzielnie do zwiększania efektywności uczenia się.
Wierni czytelnicy mojego cyklu poświęconego grywalizacji w doskonaleniu zespołów marketingu i sprzedaży z pewnością zwrócili uwagę na fakt pewnej trudności w samodzielnym wykorzystywaniu złożonych symulacji i gier – wymagają one wsparcia partnerów zewnętrznych: projektantów symulacji czy też firm szkoleniowych. W ostatniej części naszych rozważań warto wskazać na narzędzia, które jesteśmy w stanie samodzielnie wykorzystać i stosować – a są to proste (i niedługie) gry warsztatowe i techniki grywalizacji, włączane w naturalny sposób w pracę zespołów.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.