Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile. Część 2.

E-mail to jedna z najbardziej bezpośrednich form dotarcia do odbiorcy z przekazem marketingowym. Od dawna wielu marketerów próbuje wykorzystać ten fakt, tworząc wysoce spersonalizowane treści, które mają jeszcze lepiej sprzedawać konkretne produkty. W dzisiejszym artykule pochylę się nad szeroko rozumianym tematem personalizacji – jak warto się nią posłużyć, a jak na pewno nie należy jej stosować?

Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile. Część 2.

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak wykorzystać imię do personalizacji,
  • jak wykorzystać dane zakupowe do personalizacji,
  • jak nie należy personalizować e-maili.
E-mail to jedna z najbardziej bezpośrednich form dotarcia do odbiorcy z przekazem marketingowym. Od dawna wielu marketerów próbuje wykorzystać ten fakt, tworząc wysoce spersonalizowane treści, które mają jeszcze lepiej sprzedawać konkretne produkty. W dzisiejszym artykule pochylę się nad szeroko rozumianym tematem personalizacji – jak warto się nią posłużyć, a jak na pewno nie należy jej stosować?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.