Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile Część 3.

Dzisiaj chcę opowiedzieć Ci o pewnym specyficznym rodzaju e-maili, które można stosować w celu zwiększenia interakcji z odbiorcami. E-maile te mają charakter tekstowy i zazwyczaj nie wyglądają na zbyt ładne i atrakcyjne… natomiast nie oznacza to, że nie są skuteczne. Większość marketerów, projektując swoją komunikację e-mail marketingową, skupia się na pięknych desingnerskich szablonach newsletterów i mailingów. Te graficzne formy są na pierwszy rzut oka bardzo atrakcyjne i wydaje się, że nie mogą z nimi konkurować e-maile tekstowe. Oczywiście tylko na pierwszy rzut oka…

Niezwykłe kreacje e-mailowe, czyli jak tworzyć skuteczne e-maile Część 3.

Czas czytania: ok. 7 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie są różnice między e-mailami tekstowymi (TXT) a HTML,
  • kiedy warto stosować poszczególne rodzaje e-maili,
  • jak wykorzystać e-maile TXT do komunikacji e-mail marketingowej.
Dzisiaj chcę opowiedzieć Ci o pewnym specyficznym rodzaju e-maili, które można stosować w celu zwiększenia interakcji z odbiorcami. E-maile te mają charakter tekstowy i zazwyczaj nie wyglądają na zbyt ładne i atrakcyjne… natomiast nie oznacza to, że nie są skuteczne. Większość marketerów, projektując swoją komunikację e-mail marketingową, skupia się na pięknych desingnerskich szablonach newsletterów i mailingów. Te graficzne formy są na pierwszy rzut oka bardzo atrakcyjne i wydaje się, że nie mogą z nimi konkurować e-maile tekstowe. Oczywiście tylko na pierwszy rzut oka…

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.