Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Okrakiem na barykadzie Część 4. Aby orzeł wylądował

Projekt nie kończy się wraz z wykonaniem ostatniego szkicu. O tym, czy wspólne wysiłki agencji i działu marketingu klienta nie pójdą na marne, decyduje nie tylko jakość konceptu, ale także skuteczność jego wykonania. Niekiedy wdrożenie projektu może być nawet wyzwaniem większym niż jego przygotowanie. Tym bardziej istotne staje się ustalenie podziału odpowiedzialności nad ostatnim, często pomijanym w negocjacjach, etapem projektu.

Okrakiem na barykadzie Część 4. Aby orzeł wylądował

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego projekty budowlane są realizowane skuteczniej niż marketingowe,
  • czy warto projekt wdrażać samemu,
  • kto powinien koordynować wdrożenie,
  • kiedy warto koniec projektu wzbogacić o szkolenie.
Projekt nie kończy się wraz z wykonaniem ostatniego szkicu. O tym, czy wspólne wysiłki agencji i działu marketingu klienta nie pójdą na marne, decyduje nie tylko jakość konceptu, ale także skuteczność jego wykonania. Niekiedy wdrożenie projektu może być nawet wyzwaniem większym niż jego przygotowanie. Tym bardziej istotne staje się ustalenie podziału odpowiedzialności nad ostatnim, często pomijanym w negocjacjach, etapem projektu.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.