Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Okrakiem na barykadzie Część 2. Kość niezgody

We wspólnym życiu klienta i agencji reklamowej prędzej czy później pojawia się ten temat: pieniądze. Z reguły nie obywa się bez wzajemnych ofiar – aby doszło do współpracy, jedni muszą zapłacić więcej, niż się spodziewali, albo drudzy muszą zainkasować mniej. Jeśli w trakcie współpracy pojawią się jakiekolwiek problemy czy konflikty, na 90% na wokandę powróci także kwestia finansowania projektu. Wbrew pozorom w osiągnięciu kompromisu obu stronom stoją na przeszkodzie nie tyle względy finansowe, co problemy komunikacyjne.

Okrakiem na barykadzie Część 2. Kość niezgody

Czas czytania: ok. 17 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • skąd biorą się kontrowersje, związane z wyceną projektów marketingowych,
  • dlaczego „tanio” i „drogo” są pojęciami względnymi,
  • jak przekonać klienta do zaakceptowania kosztów współpracy,
  • czy tani projekt jest zawsze opłacalny dla zamawiającego.
We wspólnym życiu klienta i agencji reklamowej prędzej czy później pojawia się ten temat: pieniądze. Z reguły nie obywa się bez wzajemnych ofiar – aby doszło do współpracy, jedni muszą zapłacić więcej, niż się spodziewali, albo drudzy muszą zainkasować mniej. Jeśli w trakcie współpracy pojawią się jakiekolwiek problemy czy konflikty, na 90% na wokandę powróci także kwestia finansowania projektu. Wbrew pozorom w osiągnięciu kompromisu obu stronom stoją na przeszkodzie nie tyle względy finansowe, co problemy komunikacyjne.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.