Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Okrakiem na barykadzie Część 3. O potrzebie kontroli

Charles Eames powiedział kiedyś, że szczegóły nie są szczegółami. Uzasadnieniem tej pozornej sprzeczności miało być to, że właśnie małe detale najczęściej przesądzają o jakości całego projektu i nadają mu charakter. Tym samym jeśli pewne prace marketingowe zleca się na zewnątrz, ważne dla zleceniodawcy staje się stworzenie takiego mechanizmu kontroli, który pozwoli na dochowanie wszystkich, także niewymienionych w briefie, wymagań.

Okrakiem na barykadzie Część 3. O potrzebie kontroli

Czas czytania: ok. 15 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • skąd się biorą różnice w interpretacji briefu,
  • jak różnice kulturowe pomiędzy Polską a Zachodem wpływają na odbiór pracy agencji kreatywnych,
  • jak oceniać przedstawione projekty,
  • jaka może być rola dzielenia całego projektu na mniejsze fragmenty,
  • dlaczego warto budować „wspólne” zespoły,
  • jak rozstrzygać spory o rzeczywistą wartość projektu.
Charles Eames powiedział kiedyś, że szczegóły nie są szczegółami. Uzasadnieniem tej pozornej sprzeczności miało być to, że właśnie małe detale najczęściej przesądzają o jakości całego projektu i nadają mu charakter. Tym samym jeśli pewne prace marketingowe zleca się na zewnątrz, ważne dla zleceniodawcy staje się stworzenie takiego mechanizmu kontroli, który pozwoli na dochowanie wszystkich, także niewymienionych w briefie, wymagań.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.