Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Social selling w B2B

Social Selling, czyli wykorzystywanie mediów społecznościowych do zwiększenia skuteczności działań sprzedażowych jest konsekwencją zjawiska social buying – coraz częstszego wykorzystania social mediów przez klientów w analizach przedzakupowych. Jaka jest rola marketingu w tym procesie? Czy treści i strategie stosowane w „tradycyjnych” mediach cyfrowych sprawdzą się w social sellingu?

Social selling w B2B

Social Selling, czyli wykorzystywanie mediów społecznościowych do zwiększenia skuteczności działań sprzedażowych jest konsekwencją zjawiska social buying – coraz częstszego wykorzystania social mediów przez klientów w analizach przedzakupowych. Jaka jest rola marketingu w tym procesie? Czy treści i strategie stosowane w „tradycyjnych” mediach cyfrowych sprawdzą się w social sellingu?
  • Kuba Lebuda

    Łukaszu, ciekawy materiał – dziekuje. Wg mnie bardzo w punkt. Właśnie uruchamiamy projekt z celem social sellingowym na Bliskim Wschodzie dla wiodącej marki IT, będziemy pracować na rzecz social sellerów, wspierając ich strategicznie, kontentowo i egzekucyjnie. Chętnie podzielę się rezultatami, bo metody i narzędzia, które wymieniasz będziemy testować w boju (póki co stosujemy je wewnętrznie w @clipatize. Pozdrawiam, Kuba.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.