Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Świadomy senior – jaki jest konsument 55+? Część 1

Starzenie się społeczeństwa sprawia, że z roku na rok liczba seniorów na całym świecie rośnie. Zwiększanie się grupy konsumentów 55+ ma ogromny wpływ na działania podejmowane przez marketerów, dla których stanowią oni coraz większe grono odbiorców. W efekcie tych zmian firmy zmuszone są dostosowywać lub tworzyć dedykowane produkty i usługi, a osoby odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii marketingowych tworzyć strategie uwzględniające specyficzne potrzeby tej niejednorodnej, grupy konsumentów.

Świadomy senior – jaki jest konsument 55+? Część 1

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie są główne przyczyny wzrostu znaczenia konsumentów 55+ dla firm zajmujących się sprzedażą produktów i dostarczaniem usług,
  • jak wygląda charakterystyka tej grupy konsumenckiej i jej zachowania.
Starzenie się społeczeństwa sprawia, że z roku na rok liczba seniorów na całym świecie rośnie. Zwiększanie się grupy konsumentów 55+ ma ogromny wpływ na działania podejmowane przez marketerów, dla których stanowią oni coraz większe grono odbiorców. W efekcie tych zmian firmy zmuszone są dostosowywać lub tworzyć dedykowane produkty i usługi, a osoby odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii marketingowych tworzyć strategie uwzględniające specyficzne potrzeby tej niejednorodnej, grupy konsumentów.
  • no, no, no. jestem ciekawa drugiej części. moja matka jest młodszym seniorem i śmiejemy się z siostrą, że w przeciwieństwie do typowych kobiet, gdy udaje się na shopping – zamiast wydawać na ciuchy i kosmetyki – odwiedza sklepy budowlane i z wyposażeniem wnętrz ;)

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.