Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Świadomy senior – jak marki powinny komunikować się z konsumentem 55+? Część III

Seniorzy jako grupa konsumentów charakteryzuje się specyficznymi oczekiwaniami względem przekazów marketingowych. Tworzone przez marketerów kreacje i komunikaty wymagają zatem dostosowania do potrzeb osób starszych. Warto pamiętać zatem o kilku podstawowych zasadach i wskazówkach, których zastosowanie ułatwi dotarcie do przedstawicieli srebrnej generacji.

Świadomy senior – jak marki powinny komunikować się z konsumentem 55+? Część III

Czas czytania: ok. 4 minuty

Z artykułu dowiesz się:
  • jak marketerzy powinni budować strategie dział kierowanych do tej grupy konsumentów,
  • dlaczego seniorzy są konsumentami przyszłości.
Seniorzy jako grupa konsumentów charakteryzuje się specyficznymi oczekiwaniami względem przekazów marketingowych. Tworzone przez marketerów kreacje i komunikaty wymagają zatem dostosowania do potrzeb osób starszych. Warto pamiętać zatem o kilku podstawowych zasadach i wskazówkach, których zastosowanie ułatwi dotarcie do przedstawicieli srebrnej generacji.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.