Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Świat danych i Master Data Część 2.

Współpracy z odbiorcami i dostawcami, pośrednikami i podwykonawcami towarzyszy wiele ludzkich interakcji, obfity przepływ informacji oraz liczne transfery danych. Partnerzy i produkty opisywane są wieloma parametrami, a codzienne procesy i operacje biznesowe tworzą ogromną liczbę transakcji. U źródła i u podstaw działania, analiz czy raportów wykorzystuje się dane główne – Master Data – kapitał przedsiębiorstwa. Od zarządzania danymi i ich jakości w dużej mierze zależy powodzenie oraz sukces wielu kampanii, przedsięwzięć lub inicjatyw.

Świat danych i Master Data Część 2.

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak wykorzystuje się informacje we współczesnym świecie,
  • o roli, jaką odgrywają dane w biznesie,
  • co to jest Master Data,
  • jak zarządzać danymi i jakością,
  • jak zwiększyć wartość posiadanych zasobów.
Współpracy z odbiorcami i dostawcami, pośrednikami i podwykonawcami towarzyszy wiele ludzkich interakcji, obfity przepływ informacji oraz liczne transfery danych. Partnerzy i produkty opisywane są wieloma parametrami, a codzienne procesy i operacje biznesowe tworzą ogromną liczbę transakcji. U źródła i u podstaw działania, analiz czy raportów wykorzystuje się dane główne – Master Data – kapitał przedsiębiorstwa. Od zarządzania danymi i ich jakości w dużej mierze zależy powodzenie oraz sukces wielu kampanii, przedsięwzięć lub inicjatyw.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.