Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Tworzenie marki doskonałej Część 10. Poza szablonami

Gdyby źródeł sukcesu marek upatrywać w tym, co posiadają, musielibyśmy uznać, że ich pozycja na rynku jest kwestią przypadku. Większość firm używa tych samych narzędzi i kanałów dotarcia, zatrudnia podobnych ludzi na identycznych stanowiskach, kieruje do konsumentów podobne oferty co konkurencja. Coś jednak powoduje, że ostatecznie pewne marki są uwielbiane, a inne przechodzą niezauważone. Co jest tym tajemniczym składnikiem, który zapewnia markom trwałą przewagę nad konkurencją?

Tworzenie marki doskonałej Część 10. Poza szablonami

Czas czytania: ok. 16 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego nie wystarczy robić tego samego co wszyscy, by być od nich lepszym,
  • jaki wpływ na markę mają konwencje,
  • dlaczego głupie pomysły są dobre,
  • jak przebranie się za pirata może pomóc marce.
Gdyby źródeł sukcesu marek upatrywać w tym, co posiadają, musielibyśmy uznać, że ich pozycja na rynku jest kwestią przypadku. Większość firm używa tych samych narzędzi i kanałów dotarcia, zatrudnia podobnych ludzi na identycznych stanowiskach, kieruje do konsumentów podobne oferty co konkurencja. Coś jednak powoduje, że ostatecznie pewne marki są uwielbiane, a inne przechodzą niezauważone. Co jest tym tajemniczym składnikiem, który zapewnia markom trwałą przewagę nad konkurencją?

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.