Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Tworzenie marki doskonałej Część 9. W złotym kręgu wartości

Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach. Oznacza to, że każdy brand manager powinien pogodzić się z tym, iż nie będzie należeć do tego elitarnego klubu. W branży temat pieniędzy jest poruszany bardzo często, choć nie zawsze w miłych okolicznościach. Kwestia rentowności inwestycji w markę jest bardzo umowna. Wielu inwestorów żyje w mylnym przekonaniu, że działania wizerunkowe nie mają wpływu na wysokość obrotów i są po prostu rodzajem estetycznej fanaberii, na którą można, ale wcale nie trzeba sobie pozwolić. W zależności od podejścia łatwo o dowody, które tę tezę potwierdzają lub obalają. Postaram się rozwiać wątpliwości i podpowiedzieć, jak przekuć działania wizerunkowe w realny, mierzalny, zysk.

Tworzenie marki doskonałej Część 9. W złotym kręgu wartości

Czas czytania: ok. 19 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • czy łatwo jest zmierzyć wartość marki
  • czy motywacja może być ważniejsza od samego działania,
  • dlaczego mass-marketing odchodzi do lamusa,
  • jak jednocześnie zwiększać satysfakcję klientów i wysokość ich rachunków,
  • czy w ryzyku jest metoda.
Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach. Oznacza to, że każdy brand manager powinien pogodzić się z tym, iż nie będzie należeć do tego elitarnego klubu. W branży temat pieniędzy jest poruszany bardzo często, choć nie zawsze w miłych okolicznościach. Kwestia rentowności inwestycji w markę jest bardzo umowna. Wielu inwestorów żyje w mylnym przekonaniu, że działania wizerunkowe nie mają wpływu na wysokość obrotów i są po prostu rodzajem estetycznej fanaberii, na którą można, ale wcale nie trzeba sobie pozwolić. W zależności od podejścia łatwo o dowody, które tę tezę potwierdzają lub obalają. Postaram się rozwiać wątpliwości i podpowiedzieć, jak przekuć działania wizerunkowe w realny, mierzalny, zysk.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.