Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Jak wybrać agencję reklamową i z nią współpracować? Część 2.

W poprzednim artykule porównałam współpracę firmy i agencji reklamowej do małżeństwa. I tak jak w związku nierzadko zdarzają się kłótnie o pieniądze czy też o to, kto ma rację, podobnie dzieje się na płaszczyźnie biznesowej. Przyjrzyjmy się, jak upatrywać szans, a nie tylko zagrożeń na linii firma – agencja.

Jak wybrać agencję reklamową i z nią współpracować? Część 2.

Czas czytania: ok. 8 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • dlaczego istotne są rekomendacje,
  • czy branża reklamowa kieruje się modą,
  • czy i po co ujawniać budżet,
  • jak ważna jest efektywność działań reklamowych.
W poprzednim artykule porównałam współpracę firmy i agencji reklamowej do małżeństwa. I tak jak w związku nierzadko zdarzają się kłótnie o pieniądze czy też o to, kto ma rację, podobnie dzieje się na płaszczyźnie biznesowej. Przyjrzyjmy się, jak upatrywać szans, a nie tylko zagrożeń na linii firma – agencja.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.