Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Zarządzanie portfelem marek Część 2. Kreowanie portfela marek

Po wprowadzeniu w poprzednim artykule chcę, abyśmy w temat weszli głębiej. Bo co z tego, że wiemy, iż portfelem trzeba zarządzać, skoro nie wiemy, jak to robić? Co z tego, że ludzie kupują nasze produkty, skoro nie wiemy, dlaczego to robią, i nie możemy tym sterować? I trzecia rzecz – co z tego, że mamy mnóstwo różnych produktów w portfelu, skoro nie wiemy, czy się je w ogóle opłaca tam trzymać? Zaczniemy od każdemu dobrze znanej segmentacji, bez której nie ma mowy o zarządzaniu. A już o zarządzaniu portfelem w szczególności. Na bok więc myśli typu: „Boże, przecież ja wiem wszystko o segmentacji”, i do dzieła. Serio. To ważne.

Zarządzanie portfelem marek Część 2. Kreowanie portfela marek

Czas czytania: ok. 10 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jakie rodzaje segmentacji rynku dedykowane są budowie portfela marek,
  • jak zacząć tworzenie portfela marek,
  • jak wygląda audyt portfela marek,
  • jakie narzędzia możesz zastosować, audytując portfel.
Po wprowadzeniu w poprzednim artykule chcę, abyśmy w temat weszli głębiej. Bo co z tego, że wiemy, iż portfelem trzeba zarządzać, skoro nie wiemy, jak to robić? Co z tego, że ludzie kupują nasze produkty, skoro nie wiemy, dlaczego to robią, i nie możemy tym sterować? I trzecia rzecz – co z tego, że mamy mnóstwo różnych produktów w portfelu, skoro nie wiemy, czy się je w ogóle opłaca tam trzymać? Zaczniemy od każdemu dobrze znanej segmentacji, bez której nie ma mowy o zarządzaniu. A już o zarządzaniu portfelem w szczególności. Na bok więc myśli typu: „Boże, przecież ja wiem wszystko o segmentacji”, i do dzieła. Serio. To ważne.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.