Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Zarządzanie portfelem marek Część 3. Analiza i budowanie struktury portfela marek

Wiemy już, jak portfel marek widzą menedżerowie odpowiedzialni za jego konstruowanie. Wiemy również, jak to, co zmontowali ci menedżerowie, odbierają klienci. Zdążyliśmy także zapoznać się ze specyfiką segmentacji, jakiej należy dokonać przed rozpoczęciem budowania portfela, oraz z tym, jak i jakimi narzędziami możemy przeprowadzić wstępny audyt. Co jednak dalej? Czy ta wiedza wystarcza, aby wziąć się do pracy nad porządkowaniem portfela i budowaniem jego prawidłowej struktury? Oczywiście, że nie. Jeszcze kilka kluczowych etapów przed nami. Jeżeli zatem chcemy, aby nasz portfel był zdrowy, posiadał optymalną liczbę marek i dawał maksymalne zyski – czytajmy dalej.

Zarządzanie portfelem marek Część 3. Analiza i budowanie struktury portfela marek

Czas czytania: ok. 9 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • jak może wyglądać pogłębiona analiza portfela,
  • jakich zasad należy się trzymać przy prowadzeniu audytu,
  • jakie scenariusze możesz zastosować w naprawie portfela,
  • na co mają wpływ decyzje portfelowe.
Wiemy już, jak portfel marek widzą menedżerowie odpowiedzialni za jego konstruowanie. Wiemy również, jak to, co zmontowali ci menedżerowie, odbierają klienci. Zdążyliśmy także zapoznać się ze specyfiką segmentacji, jakiej należy dokonać przed rozpoczęciem budowania portfela, oraz z tym, jak i jakimi narzędziami możemy przeprowadzić wstępny audyt. Co jednak dalej? Czy ta wiedza wystarcza, aby wziąć się do pracy nad porządkowaniem portfela i budowaniem jego prawidłowej struktury? Oczywiście, że nie. Jeszcze kilka kluczowych etapów przed nami. Jeżeli zatem chcemy, aby nasz portfel był zdrowy, posiadał optymalną liczbę marek i dawał maksymalne zyski – czytajmy dalej.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.