Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Zarządzanie portfelem marek Część 4. Racjonalizacja portfela marek

Wszystko, o czym pisałem do tej pory, koncentrowało się na przygotowaniu, badaniu i budowaniu portfela marek. Portfel jednak, aby w swej „okazałości” spełniał strategiczne i operacyjne zadania, musi być zbudowany prawidłowo. Prawidłowo – czyli ekonomicznie, efektywnościowo i racjonalnie. Słowem kluczowym niniejszego tekstu jest „racjonalizacja”.

Zarządzanie portfelem marek Część 4. Racjonalizacja portfela marek

Czas czytania: ok. 11 minut

Z artykułu dowiesz się:
  • z jakiego powodu masz racjonalizować portfel marek,
  • jakie jest znaczenie racjonalizacji portfela,
  • czy twój portfel wymaga redukcji,
  • jakie metody możesz zastosować do racjonalizacji portfela.
Wszystko, o czym pisałem do tej pory, koncentrowało się na przygotowaniu, badaniu i budowaniu portfela marek. Portfel jednak, aby w swej „okazałości” spełniał strategiczne i operacyjne zadania, musi być zbudowany prawidłowo. Prawidłowo – czyli ekonomicznie, efektywnościowo i racjonalnie. Słowem kluczowym niniejszego tekstu jest „racjonalizacja”.

Artykuł dostępny dla prenumeratorów magazynu Marketer+

w wersji plus lub elektronicznej.


Jeśli jesteś prenumeratorem zaloguj się.


Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.