Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

[Dodatek specjalny] Real time marketing

Grzegorz Miłkowski Grzegorz Miłkowski , Social Press
Data dodania: 30.05.2014 | komunikacja marketingowa real time marketing

Fot.: fotolia.com

Pytając niektórych marketerów, czym jest real time marketing, możemy usłyszeć, iż działania te to przede wszystkim wrzucanie np. na Facebooku śmiesznych filmów bądź obrazków, w których marka odnosi się do aktualnych wydarzeń. Takie postrzeganie komunikacji „real time” to duże uproszczenie, które wypacza też ideę skutecznej komunikacji marketingowej.

Ten artykuł jest dostępny dla subskrybentów bezpłatnego newslettera.
Jeśli jesteś w naszej bazie, podaj swój adres w polu poniżej i zaloguj się.

Jeszcze nie subskrybujesz naszego newslettera?
Zapisz się za darmo już teraz.

ZAPISZ SIĘ

Autor: Grzegorz Miłkowski | Social Press

PR director w Imagine PR, redaktor naczelny „Social Press”

www    GoldenLine    Linkedin    Twitter   

Czytaj więcej na temat: e-mail marketing | facebook | instagram | media społecznościowe | real time marketing | rtm | sem | twitter | you tube

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 2/2014

kup to wydanie

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły