Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

[Dodatek specjalny] Upominki i gadżety biznesowe

Redakcja Redakcja
Data dodania: 15.09.2014 | upominki biznesowe

Fot.: fotolia.com

Koniec roku jest czasem niezwykle silnie związanym z emocjami. Przedświąteczna gorączka przygotowań dotyka każdego. Niezależnie od tego czy prezenty kochamy, czy nienawidzimy, nie sposób nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że upominki zaczęły odgrywać ważną rolę w działaniach każdego marketera.

przyciskdodatekpobierz

Reklama

Rytuał wzajemnego obdarowywania się prezentami towarzyszy ludzkości od dawna. Stąd też wydawać by się mogło, że wymiana upominków powinna być dla nas czynnością naturalną. Pomyli się jednak ten, kto będzie sądził, że interakcja tego rodzaju nie podlega żadnym regułom.

Prezenty, przenikając ze sfery świątecznej do życia codziennego, są ważnym elementem stosunków międzyludzkich. Zarówno w kontaktach osobistych, jak i biznesowych powinniśmy pamiętać, że nawet mały upominek może stać się bazą, na której będziemy mogli budować przyszłe, owocne relacje.

Drodzy marketerzy, przedstawiamy Wam dodatek specjalny, w którym podpowiadamy jak nie popełnić niewybaczalnego faux pas wręczając lub odbierając podarunek, wyjaśniamy dlaczego warto inwestować w upominki firmowe oraz jakie biznesowe korzyści płyną z dawania prezentów. Chcemy Wam również zaproponować ciekawe pomysły na prezent biznesowy, które być może niejednemu z Was pomogą w wyborze upominku dla ważnego partnera biznesowego, pracownika czy nawet bliskiej osoby.

Zapraszamy do lektury!

W dodatku:

  1. Upominki biznesowe – zaskakująca moc małych prezentów
  2. Czekolada jako idealny upominek biznesowy
  3. Prezentacje produktów

przyciskdodatekpobierz

Artykuł pochodzi z

wydania drukowanego 3/2014

kup to wydanie

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły