Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

E-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”. Pobierz już dziś!

Redakcja Redakcja
Data dodania: 12.10.2016 | lojalność klienta

Walczysz o uwagę, zaufanie i lojalność klientów? Sprawdź, jak robić to skutecznie! Pobierz bezpłatny e-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”!

Jak wzbudzić lojalność w klientach? To pytanie z pewnością zadaje sobie niejeden marketer. Znalezienie na nie odpowiedzi w dzisiejszych czasach nie jest zadaniem łatwym. W końcu każdego dnia konsumenci mają do dyspozycji niezliczoną ilość podobnych ofert, możliwość porównania cen czy też okazję do skorzystania z licznych promocji. Mało tego, większość z nich bierze udział w programach lojalnościowych, często firm konkurujących z Twoją. Dlatego też o lojalność trzeba zadbać na znacznie wyższym poziomie, odwołując się do głębszych potrzeb odbiorców i korzystając z najnowocześniejszych możliwości, jakie oferuje rynek.

Reklama

E-book przygotowany przez redakcję „Marketera+” i „Nowej Sprzedaży” to praktyczny przewodnik, który pomoże każdemu marketerowi lepiej zrozumieć mechanizmy zdobywania długotrwałego zaufania, lojalności i wiarygodności w biznesie oraz poznać najnowsze i najskuteczniejsze rozwiązania na rynku programów lojalnościowych.

POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK

Dzięki e-bookowi dowiesz się m.in.:

  • jak zwiększyć zaangażowanie uczestników programów lojalnościowych dzięki grywalizacji,
  • w jaki sposób przemyślana i właściwa komunikacja pozwala budować pozytywne relacje z uczestnikami programów lojalnościowych,
  • co wpływa na skuteczność programów lojalnościowych i jak mierzyć ich efektywność,
  • jak budować zaufanie i jak przekłada się ono na lojalność oraz wiarygodność Twojej marki,
  • czy programy lojalnościowe mogą wpłynąć na pozytywny wizerunek Twojej firmy wśród pracowników,
  • dlaczego zaangażowanie się opłaca,
  • jakie cechy powinien mieć efektywny program lojalnościowy kierowany do pracowników,
  • dlaczego warto wprowadzić kartę przedpłaconą do katalogu nagród,
  • jakie są najpopularniejsze nagrody w programach lojalnościowych,
  • czym jest teoria wymiany i jak wpływa ona na budowanie zaufania i lojalności,
  • z czego może wynikać nieskuteczność prowadzonego programu lojalnościowego.

Wejdź na stronę Lojalność w biznesie i pobierz bezpłatny e-book

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły