Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Generowanie leadów i sprzedaży w internecie. Performance marketing w praktyce

Kup Teraz!

E-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”. Pobierz już dziś!

Walczysz o uwagę, zaufanie i lojalność klientów? Sprawdź, jak robić to skutecznie! Pobierz bezpłatny e-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”!

E-book „Programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży”. Pobierz już dziś!

Jak wzbudzić lojalność w klientach? To pytanie z pewnością zadaje sobie niejeden marketer. Znalezienie na nie odpowiedzi w dzisiejszych czasach nie jest zadaniem łatwym. W końcu każdego dnia konsumenci mają do dyspozycji niezliczoną ilość podobnych ofert, możliwość porównania cen czy też okazję do skorzystania z licznych promocji. Mało tego, większość z nich bierze udział w programach lojalnościowych, często firm konkurujących z Twoją. Dlatego też o lojalność trzeba zadbać na znacznie wyższym poziomie, odwołując się do głębszych potrzeb odbiorców i korzystając z najnowocześniejszych możliwości, jakie oferuje rynek.

E-book przygotowany przez redakcję „Marketera+” i „Nowej Sprzedaży” to praktyczny przewodnik, który pomoże każdemu marketerowi lepiej zrozumieć mechanizmy zdobywania długotrwałego zaufania, lojalności i wiarygodności w biznesie oraz poznać najnowsze i najskuteczniejsze rozwiązania na rynku programów lojalnościowych.

POBIERZ BEZPŁATNY E-BOOK

Dzięki e-bookowi dowiesz się m.in.:

  • jak zwiększyć zaangażowanie uczestników programów lojalnościowych dzięki grywalizacji,
  • w jaki sposób przemyślana i właściwa komunikacja pozwala budować pozytywne relacje z uczestnikami programów lojalnościowych,
  • co wpływa na skuteczność programów lojalnościowych i jak mierzyć ich efektywność,
  • jak budować zaufanie i jak przekłada się ono na lojalność oraz wiarygodność Twojej marki,
  • czy programy lojalnościowe mogą wpłynąć na pozytywny wizerunek Twojej firmy wśród pracowników,
  • dlaczego zaangażowanie się opłaca,
  • jakie cechy powinien mieć efektywny program lojalnościowy kierowany do pracowników,
  • dlaczego warto wprowadzić kartę przedpłaconą do katalogu nagród,
  • jakie są najpopularniejsze nagrody w programach lojalnościowych,
  • czym jest teoria wymiany i jak wpływa ona na budowanie zaufania i lojalności,
  • z czego może wynikać nieskuteczność prowadzonego programu lojalnościowego.

Wejdź na stronę Lojalność w biznesie i pobierz bezpłatny e-book

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.