Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Być jak Steve Jobs

Od 13 listopada na ekranach polskich kin gości „Steve Jobs”. Film Danny’ego Boyle’a zdradza kulisy popularności pierwszych produktów Apple, ale o rzeczywistym sukcesie firmy z Cupertino decydowały (i nadal decydują) nie tylko same produkty, ale także słynne prezentacje. Oto kilka sekretów, dzięki którym Jobs z takim rozmachem przedstawiał światu iPoda, iPhone’a i inne gadżety.

Być jak Steve Jobs

Od 13 listopada na ekranach polskich kin gości „Steve Jobs”. Film Danny’ego Boyle’a zdradza kulisy popularności pierwszych produktów Apple, ale o rzeczywistym sukcesie firmy z Cupertino decydowały (i nadal decydują) nie tylko same produkty, ale także słynne prezentacje. Oto kilka sekretów, dzięki którym Jobs z takim rozmachem przedstawiał światu iPoda, iPhone’a i inne gadżety.

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.