Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Konferencja eDelivery 2016, czyli wszystko na temat logistyki oraz obsługi klienta w e-handlu

Redakcja Redakcja
Data dodania: 19.05.2016 | e-commerce obsługa klienta

27 września br. na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się konferencja eDelivery. Impreza ma na celu przybliżenie znaczenia logistyki w e-commerce oraz zagadnień z nią związanych. Skierowana jest nie tylko do osób związanych bezpośrednio z logistyką, ale również do wszystkich, zainteresowanych tym tematem.

Zgodnie z hasłem przewodnim, eDelivery to jedyna konferencja o logistyce przeznaczona nie tylko dla logistyków, ale także dla właścicieli e-sklepów, dyrektorów m.in. marketingu i  sprzedaży, menedżerów oraz praktyków e-commerce. Prelegenci, w czasie swoich wystąpień będą starali się przedstawić różne podejścia do logistyki oraz ukazać, w jaki sposób podejmowane przez nich decyzje wpłynęły na sprzedaż w sklepie, lojalność klientów oraz ich zadowolenie z dokonanych transakcji. – Pokażemy konkretne przykłady wdrożeń, powiemy czym jest dropshipping, oraz opowiemy o najnowszych trendach i rozwiązaniach, które wpływają na sprzedaż. Opowiemy również na wiele nurtujących nas wszystkich pytań, m.in. czy darmowa dostawa to w dzisiejszych czasach warunek konieczny, czy obsługa zwrotów musi być trudna oraz jak zorganizować logistykę w modelu sprzedaży wielokanałowej – tłumaczy Piotr Szymczak, Chief Sales & Marketing Officer w Grupie Furgonetka, która jest organizatorem konferencji.

Reklama

Istotnym jest fakt, że aż połowa agendy eDelivery została przygotowana w formie case studies. Ma to pozwolić uczestnikom na zapoznanie się z rzeczywistymi sytuacjami, dzięki którym najefektywniej można poznać różne modele strategii i przyjętych działań biznesowych. Chodzi o to, aby goście zdobyli jak najwięcej konkretnej wiedzy i wynieśli gotowe rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie prowadzonej przez nich sprzedaży. – Bywamy na wielu konferencjach branżowych. Doszliśmy do wniosku, że wciąż zbyt mało mówi się na nich o logistyce, a także rozwiązaniach, które wpływają na jakość obsługi klienta. Chcemy to zmienić, przedstawić ten temat w sposób ciekawy i przystępny. Tak, aby skorzystali na tym wszyscy – także osoby, które jeszcze nie do końca rozumieją, jakie korzyści przynoszą dobrze skonstruowane procesy związane z realizacją zamówień – dodaje Piotr Szymczak.

Do tej pory organizatorzy ujawnili nazwiska trzech mówców. To Rafał Cheliński, kierownik e-commerce w Poczcie Polskiej, który przybliży zmiany zachodzące na rynku dostaw i opowie o zagadnieniu click&collect, Wojciech Latoszek, właściciel sklepu z gadżetami 4Gift.pl. Opowie on o tym, czemu zdecydował się na rozwiązanie typu delivery automation, oraz jak wpłynęło to na czas realizacji zamówień i koszty związane z ich obsługą. Trzecim jest Paweł Fornalski z IAI Shop, który przybliży różnice w organizacji magazynu, który wysyła 200 i 2000 paczek. Konferencję poprowadzi Sławomir Rajch, konferansjer, a przede wszystkim znany ze swojej charyzmy specjalista z zakresu e-commerce i logistyki.

Udział w eDelivery2016 jest płatny. Dla osób, które zgłoszą się do końca maja przygotowano cenę promocyjną – 249 zł (z VAT). Do 31 sierpnia trzeba będzie zapłacić 369 zł (z VAT), po tym terminie – 489 zł (z VAT). Liczba biletów jest ograniczona.

Więcej szczegółów na: www.edelivery2016.pl

Marketer+ objął patronat nad wydarzeniem.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły