Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Badanie zjawiska spamu w Polsce 2016

Spam stał się w naszych czasach czymś powszechnym, znanym każdemu użytkownikowi sieci. Dla jednych są to tylko niechciane wiadomości, dla drugich to prawdziwe przekleństwo. Jedno jest pewne – staje się on coraz bardziej natarczywy, narusza naszą prywatność, przeszkadza w codziennych obowiązkach i trwoni nasz cenny czas. Dodatkowo jest on niestety źródłem poważnych zagrożeń.

Badanie zjawiska spamu w Polsce 2016

Właśnie dlatego Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE postanowiła po raz drugi zbadać w jakim stopniu spam ingeruje w naszą prywatność w Internecie oraz czy jest dla nas zjawiskiem uciążliwym. Celem badania jest uzyskanie odpowiednich statystyk, które posłużą do przygotowania raportu z badania. Pozwolą również ustalić poziom świadomości odbiorców wiadomości e-mail w zakresie zjawiska jakim jest spam oraz zdecydować jakie kierunki działań obrać, aby skutecznie z nim walczyć.

Ankieta jest skierowana do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej. Badanie potrwa od 01 czerwca do 15 lipca br.

Serdecznie zachęcamy do wypełnienia ankiety!

Patronat nad badaniem objęli: Magazyn Online Marketing Polska, Marketer+, Interaktywnie.com, SprawnyMarketing.pl, SARE, mr Target, INIS i Salelifter, Rybnik.com.pl.

Weź udział w badaniu

Zrzut ekranu 2016-05-31 o 16.26.35

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.