Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Jak tworzyć przekaz do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki

Kup Teraz!

Konferencja eDelivery 2016, czyli wszystko na temat logistyki oraz obsługi klienta w e-handlu

27 września br. na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się konferencja eDelivery. Impreza ma na celu przybliżenie znaczenia logistyki w e-commerce oraz zagadnień z nią związanych. Skierowana jest nie tylko do osób związanych bezpośrednio z logistyką, ale również do wszystkich, zainteresowanych tym tematem.

Konferencja eDelivery 2016, czyli wszystko na temat logistyki oraz obsługi klienta w e-handlu

Zgodnie z hasłem przewodnim, eDelivery to jedyna konferencja o logistyce przeznaczona nie tylko dla logistyków, ale także dla właścicieli e-sklepów, dyrektorów m.in. marketingu i  sprzedaży, menedżerów oraz praktyków e-commerce. Prelegenci, w czasie swoich wystąpień będą starali się przedstawić różne podejścia do logistyki oraz ukazać, w jaki sposób podejmowane przez nich decyzje wpłynęły na sprzedaż w sklepie, lojalność klientów oraz ich zadowolenie z dokonanych transakcji. – Pokażemy konkretne przykłady wdrożeń, powiemy czym jest dropshipping, oraz opowiemy o najnowszych trendach i rozwiązaniach, które wpływają na sprzedaż. Opowiemy również na wiele nurtujących nas wszystkich pytań, m.in. czy darmowa dostawa to w dzisiejszych czasach warunek konieczny, czy obsługa zwrotów musi być trudna oraz jak zorganizować logistykę w modelu sprzedaży wielokanałowej – tłumaczy Piotr Szymczak, Chief Sales & Marketing Officer w Grupie Furgonetka, która jest organizatorem konferencji.

Istotnym jest fakt, że aż połowa agendy eDelivery została przygotowana w formie case studies. Ma to pozwolić uczestnikom na zapoznanie się z rzeczywistymi sytuacjami, dzięki którym najefektywniej można poznać różne modele strategii i przyjętych działań biznesowych. Chodzi o to, aby goście zdobyli jak najwięcej konkretnej wiedzy i wynieśli gotowe rozwiązania, które wpłyną na zwiększenie prowadzonej przez nich sprzedaży. – Bywamy na wielu konferencjach branżowych. Doszliśmy do wniosku, że wciąż zbyt mało mówi się na nich o logistyce, a także rozwiązaniach, które wpływają na jakość obsługi klienta. Chcemy to zmienić, przedstawić ten temat w sposób ciekawy i przystępny. Tak, aby skorzystali na tym wszyscy – także osoby, które jeszcze nie do końca rozumieją, jakie korzyści przynoszą dobrze skonstruowane procesy związane z realizacją zamówień – dodaje Piotr Szymczak.

Do tej pory organizatorzy ujawnili nazwiska trzech mówców. To Rafał Cheliński, kierownik e-commerce w Poczcie Polskiej, który przybliży zmiany zachodzące na rynku dostaw i opowie o zagadnieniu click&collect, Wojciech Latoszek, właściciel sklepu z gadżetami 4Gift.pl. Opowie on o tym, czemu zdecydował się na rozwiązanie typu delivery automation, oraz jak wpłynęło to na czas realizacji zamówień i koszty związane z ich obsługą. Trzecim jest Paweł Fornalski z IAI Shop, który przybliży różnice w organizacji magazynu, który wysyła 200 i 2000 paczek. Konferencję poprowadzi Sławomir Rajch, konferansjer, a przede wszystkim znany ze swojej charyzmy specjalista z zakresu e-commerce i logistyki.

Udział w eDelivery2016 jest płatny. Dla osób, które zgłoszą się do końca maja przygotowano cenę promocyjną – 249 zł (z VAT). Do 31 sierpnia trzeba będzie zapłacić 369 zł (z VAT), po tym terminie – 489 zł (z VAT). Liczba biletów jest ograniczona.

Więcej szczegółów na: www.edelivery2016.pl

Marketer+ objął patronat nad wydarzeniem.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.