Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Warsztatowe wydanie specjalne

Płatne kampanie w social media krok po kroku

Zamów dla siebie!

Kongres Online Marketing – pierwszy w Polsce Kongres szkoleniowy!

Już 30 marca w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja Kongresu Online Marketing. Hasłem przewodnim 13. edycji Kongresu jest samodzielne prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie metodą krok po kroku. Starannie dobraliśmy tematykę pod potrzeby uczestników. Podczas jednego dnia każdy z uczestników będzie mógł skorzystać z 8 pełnowartościowych szkoleń.
Nie traktujemy tematów pobieżnie!

Kongres Online Marketing – pierwszy w Polsce Kongres szkoleniowy!

Po każdej prelekcji zdobędziesz rzeczywiste umiejętności, dlatego każde szkolenie będzie trwać minimum 45 minut. Jako jedyni gwarantujemy brak prelekcji sprzedażowych – zarówno tych jawnych, jak i ukrytych. Dla nas liczy się prawdziwa wiedza i wartość dla Uczestników.

Efekty ostatniej edycji w postaci nowych, efektywnych kampanii są już widoczne w sieci. Zapełniliśmy dwie sale Multikina Złote Tarasy najlepszymi marketerami w Polsce!

U nas występują tylko najlepsi z najlepszych – nie spotkasz przypadkowych prelegentów, którzy dopiero pracują na swoje nazwisko. Podczas marcowej edycji wystąpią: Marcin Maj, Maciej Lewiński, Artur Maciorowski, Witold Wrodarczyk, Rahim Blak, Daniel Bossy, a także gość specjalny Dorota Wellman. We wszystkich edycjach Kongresu Online Marketing wystąpiło w sumie 214 Prelegentów! To doświadczenie pozwala nam zapraszać do wystąpień jedynie tych najlepszych, którzy w historii otrzymali najwyższe oceny Uczestników.

Tematyka prelekcji z pewnością zadowoli każdego, bez względu na poziom wtajemniczenia w internetową działalność.

W planie kongresu m.in:

  • darmowe i płatne kampanie reklamowe w Internecie
  • skutecznego pozyskiwanie nowych klientów w Internecie- zbieranie wartościowych leadów krok po kroku
  • określenie budżetu reklamowego oraz ocena efektywności kampanii marketingowej
  • 10 strategii social media, które naprawdę działają
  • w jaki sposób wykorzystać emocje  konsumentów do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych
  • taktyki social media, których nie zna Twoja konkurencja
  • jak zwiększyć sprzedaż skuteczniej wykorzystując dane z Google Analytics

Po tak intensywnym dniu, kolejny to warsztaty do wyboru. W zależności od Twoich zainteresowań, wśród szerokiego wachlarza możliwych zajęć, możesz wybrać najciekawsze dla Ciebie.

Wśród nich do wyboru m.in:

  • Facebook Ads
  • Google Analytics
  • E-mail marketing
  • Google AdWords
  • Pozycjonowanie

Zgłoszenia oraz pełen program na: www.kongres-online.pl

Serdecznie zapraszamy!

 

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.