Marketer+ przewodnik po marketingu - To magazyn, w którym ekspercką wiedzą dzielą się praktycy, na co dzień zajmujący się różnymi obszarami działalności marketingowej, sprzedażowej i biznesowej.
Zobacz nowy numer "Marketer+"

Jak tworzyć przekaz do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki

Kup Teraz!

Poznaliśmy wyniki 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych

Poznaliśmy wyniki 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych

Oto najlepsze biuletyny firmowe 2016



PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

1. „Marketing Progress”, Mind Progress Group  156,5 pkt

2. „Magazyn Bankomania”, PKO Bank Polski  150,7 pkt

3. „Magazyn Employer Branding”, MJCC  136,75 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

1. „Świat Piwa”, Kompania Piwowarska 183,1 pkt

2. „Zoom”, Grupa Sanofi 180,8 pkt

3. „TDJ News”, TDJ 164,8 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

1. „Raport Roczny 2015”, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej 179,2 pkt

PROJEKT MULTIMEDIALNY

1. „Mistrzowska ochrona”, Ergo Hestia 144,9 pkt

2. „Ergo Hestia z pasją”, Ergo Hestia 135,1 pkt

3. „Bractwa sportowe”, Bank Gospodarstwa Krajowego 129,5 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

1. „Magazyn Mercedes-Benz”, Mercedes-Benz Polska 186 pkt

2. „Kaleidoscope”, PLL LOT 185,7 pkt

3. „Bankomania”, PKO Bank Polski 180,4 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

1. „Raport Roczny 2015”, Ergo Hestia 161 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI

1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz 166,4 pkt

2. „Inspektor”, Urząd Dozoru Technicznego 165,6 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU

1. „Gazeta Uniqalna”, UNIQA 160,3 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

1. „Uniqalni”, UNIQA 180,7 pkt

2. „Kurier Drogowy”, GDDKiA 165,4 pkt

3. „Spinacz”, Grupa Nowy Styl 162,2 pkt

We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt.

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym!



Konkurs wspierają:


Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej

Partner strategiczny: TVHR

Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej

Sponsorzy: SARE

Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, „PrintPartner”  Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na bezpłatny Newsletter by FreshMail

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.