Logowanie dla prenumeratorów

Pamiętaj mnie
Nie masz jeszcze prenumeraty Marketer+?
Nic straconego.

Zamów teraz »

×

Szukaj w serwisie

×

Bezpłatny newsletter

Na starcie otrzymasz:

Wyrażam zgodę na otrzymywanie Newslettera marketerplus.pl i informacji marketingowych zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 26 sierpnia 2002r. (Dz. U. nr 144 poz. 1204).

×

Poznaliśmy wyniki 16. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych

Redakcja Redakcja
Data dodania: 20.10.2016 | biuletyny

Oto najlepsze biuletyny firmowe 2016



PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

1. „Marketing Progress”, Mind Progress Group  156,5 pkt

Reklama

2. „Magazyn Bankomania”, PKO Bank Polski  150,7 pkt

3. „Magazyn Employer Branding”, MJCC  136,75 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

1. „Świat Piwa”, Kompania Piwowarska 183,1 pkt

2. „Zoom”, Grupa Sanofi 180,8 pkt

3. „TDJ News”, TDJ 164,8 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

1. „Raport Roczny 2015”, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej 179,2 pkt

PROJEKT MULTIMEDIALNY

1. „Mistrzowska ochrona”, Ergo Hestia 144,9 pkt

2. „Ergo Hestia z pasją”, Ergo Hestia 135,1 pkt

3. „Bractwa sportowe”, Bank Gospodarstwa Krajowego 129,5 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY

1. „Magazyn Mercedes-Benz”, Mercedes-Benz Polska 186 pkt

2. „Kaleidoscope”, PLL LOT 185,7 pkt

3. „Bankomania”, PKO Bank Polski 180,4 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY

1. „Raport Roczny 2015”, Ergo Hestia 161 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI

1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz 166,4 pkt

2. „Inspektor”, Urząd Dozoru Technicznego 165,6 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY BIULETYNU

1. „Gazeta Uniqalna”, UNIQA 160,3 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY

1. „Uniqalni”, UNIQA 180,7 pkt

2. „Kurier Drogowy”, GDDKiA 165,4 pkt

3. „Spinacz”, Grupa Nowy Styl 162,2 pkt

We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt.

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym!



Konkurs wspierają:


Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, IACL – Stowarzyszenia Ekspertów Komunikacji i Przywództwa, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, PTKS – Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej

Partner strategiczny: TVHR

Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej

Sponsorzy: SARE

Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”, „Vidart”, „PrintPartner”  Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

Spragniony marketingowej wiedzy?

Zapisz się na Newsletter, a nic Cię nie ominie.

Zobacz także

Newsletter

Mailing obsługuje:

Aktualny numer

Pod Lupą

Social media. Skuteczne praktyki

Z lektury dowiesz się m.in.: jakie trendy panują obecnie w social media, jak pozyskać pierwszych fanów i zwiększać zasięg, jakich błędów musisz się wystrzegać w „społecznościówkach”, jak zaplanować, przeprowadzić i zweryfikować kampanię na Facebooku, jak wykorzystać najnowsze funkcje Facebooka w komunikacji marki, jak napisać regulamin Facebook Lead Ads, jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży, co możesz zyskać dzięki Twitterowi i jak wykorzystać ten kanał w komunikacji, jak skutecznie działać na LinkedIn, jak wdrożyć strategię social selling w B2B i wiele więcej.

Kalendarz Marketera

Popularne artykuły